donderdag 31 december 2009

Oud en Nieuw

Alweer een jaar voorbij. Hoe ouder je wordt...hoe harder de tijd gaat. Dit cliché is zo waar...!
2009 was een goed jaar voor ons. Ray vond een leuke nieuwe baan en is ondanks al zijn ellende (versleten rug en knie) weer een stuk happier geworden!
Robin heeft een bewogen jaar achter de rug. Afscheid van de lagere school (waar vooral ik het moeilijk mee had...hahahaha), beginnen als brugpieper, helemaal alleen op een nieuwe school, waar hij niemand kende. Maar hij weet zo goed wat hij wil, en ik ben zoo trots op hem! Nieuwe vrienden gemaakt, goede schoolresultaten! Ik ben echt zo trots op hem! Ook ik heb dit jaar veel geleerd. Met name het loslaten van mijn zoon. Heel moeilijk...., maar ik kom elke dag een stapje verder!
Vanavond vieren wij Oud en Nieuw bij vrienden in Den Haag. Oud en Nieuw is niet ´mijn´ feest. Ik vind het emotioneel. Ben altijd blij als het weer voorbij is en ik lekker veilig in mijn bedje lig!

Hopen dat 2010 net zo´n mooi jaar gaat worden!














Geen opmerkingen:

Een reactie posten