woensdag 2 maart 2011

Papa

Op 2 februari is mijn papa overleden...


Begin december kreeg hij last van hoge bloeddruk.
Eerst medicijnen via de huisarts, bloeddruk ging niet omlaag...
Toen naar de cardioloog. Daar bleek dat mijn zijn hart alles in orde was.
Andere medicijnen dan maar...
Hij ging zich met de dag rotter voelen.
Op 18 januari is hij via de EHBO opgenomen in het ziekenhuis.
Zijn nieren bleken zo slecht dat hij direct aan de dialyse moest.
Zelfs na 5 dialyses knapte hij nog niet op.
Het was verschrikkelijk om hem zo ziek te zien.
Op 26 januari werd hij 70 in het ziekenhuis.
Een week later is hij aan een longontsteking overleden op de Intensive Care.


Deze foto´s zijn begin december gemaakt op mijn verjaardag!

11 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend verdrietig bericht. Gecondoleerd en heel veel sterkte met het verlies van je vader. Liefs, Colin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. gecondoleerd met het verlies van je vader... en heel veel sterkte gewenst de komende tijd
    groetjes
    Anita
    http://alle-mooie-dingen.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gecondoleerd met het overlijden van je vader,.......wat een vreselijk verdrietig berichtje,.........heel veel sterkte/kracht voor nu en voor in de toekomst,dikke kus inka en andre,xxx.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kom via via op je blog en lees dit verdrietige nieuws; gecondoleerd met het verlies van je vader en sterkte gewenst voor de komende tijd!

    Groetjes,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Kippenvel...wat erg naar voor je en voor je moeder......en de rest van je famillie natuurlijk.....meis heel veel sterkte !! ik hoop dat je de draad weer een beetje op kan pakken......doe het op jouw manier.....neem de tijd die jij nodig hebt.......dikke knuffel van mij....xxx...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gecondoleerd met het verlies van je vader.
    Ik wens jou en je familie veel sterkte toe .


    liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wil je heel veel sterkte toewensen in de komende verdrietige tijd! Het leven is kwetsbaar!

    Lieve groet
    Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel veel sterkte met het verlies van je vader.

    lieve groet,

    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik lees nu pas wat er gebeurd is.
    gecondoleerd met het verlies van je vader...
    Liefs Leni

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goh , ik ben vanaf nu even terug aan het lezen op je blog. Wat een vreselijk verhaal zeg. En ik weet wat het is om je vader te moeten missen. Ik wens je heel veel sterkte. En koester je mooie herrineringen en die moie foto van jullie samen.

    Groetjes Dorine

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hee lieve Diana,
    ik ben het bloggen juist weer een beetje aan het oppakken na een periode van verdriet (mijn vader en broer zijn 9 mnd na elkaar overleden)
    wil jou en je familie heel veel Sterkte wensen, fijn dat je toch nog een hele mooie foto hebt kunnen maken met je vader en moeder
    Hoop dat je de draad weer een beetje weet op te pakken, al zal het met vallen en opstaan gaan
    Je vader is voor altijd dicht bij je...
    Lieve groeten Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen